söndag 11 september 2011

Lääänge sen nu...

Det var verkligen länge sen jag skrev...har inte riktigt velat.
Men igår satt jag av en slump och läste gamla inlägg och kikade på kottarna när de var bebisar och tyvkte det var så kul att ha det kvar...så jag bestämde mig för att börja blogga igen =)

Idag är det det en regnig måndag, vi tog ledigt idag och ligger ftf kvar i sängen...sjukt skönt!
Pappa J kommer hem idag från England...vi har saknat honom =/ Så idag ska vi mysa med honom.

Idag börjar jag även att träna....många kilon ska väck....eller muskler ska ersätta fettet ska jag väl säga...har haft det rätt stressigt ett tag och inte hunnit med mig själv...och därmed de extra kilona....bläää men idag börjar jag träna =) Så idag blir det ett spinningpass på 45 min och en powerwalk med hunden.
Havregrynsgröt till frukost
Lax och grönsaker till lunch
Kyckling till middag
kaffe och proteinshakes till mellisarna.

Nu bli det kaffe och nyheterna =)

Tjing!

Inga kommentarer: